Dlaczego FM GROUP?

Połącz przyjemne z pożytecznym

Dzięki współpracy z FM GROUP zyskujesz dostęp do obszernej palety doskonałej jakości artykułów codziennego użytku, w której znajdziesz coś dla siebie. Ty decydujesz czym chcesz się zajmować i gdzie, samodzielnie kształtujesz swoją karierę i sam organizujesz swój czas. Zyskujesz nie tylko swobodę rozwoju, ale i czas dla siebie i Twojej rodziny.

Możliwości.

Wybierz najlepsze dla siebie rozwiązanie lub połącz kilka możliwości, jakie daje Tobie marketing wielopoziomowy (MLM):

oszczędzaj kupując taniej na własne potrzeby – jako Partner Biznesowy FM GROUP kupujesz produkty po cenach z upustem, a nie katalogowych (np. klasyczne perfumy 30 ml za 25,83 zł, podczas gdy katalogowa wynosi 36,90 zł, zatem oszczędzasz ok. 11 zł);

oraz, gdy poznasz się już na jakości produktów

polecaj innym, żeby robili to co Ty – kupowali na własne potrzeby taniej, dzięki temu firma podzieli się częścią zysku z Tobą, proporcjonalnie od Twego wkładu.

Zastanów się: chcesz oszczędzić na comiesięcznych zakupach, zarobić dodatkowe pieniądze, a może rozpocząć karierę w biznesie? FM GROUP oferuje Ci wiele możliwości, a którą opcję wybierzesz i na jakim etapie – zależy tylko od Ciebie. Nie jesteś pewien, czy chcesz zajmować się dystrybucją produktów FM GROUP? Możesz zostać Odbiorcą i kupować wysokiej jakości artykuły, potrzebne każdego dnia, na własny użytek. Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnego biznesu? Z FM GROUP nie musisz inwestować dużych pieniędzy, wykupujesz tylko pakiet startowy, który jest Twoim narzędziem pracy.

Z FM GROUP nie jesteś sam

Prowadzisz swój biznes w dogodny dla siebie sposób i sam jesteś sobie szefem, ale możesz również korzystać ze wsparcia, jakiego udziela dynamicznie rozwijająca się firma. FM GROUP dzieli się wiedzą i zdobytym przez lata doświadczeniem, organizując m.in. liczne szkolenia i seminaria dla Partnerów. Dodatkową zachętą są programy motywacyjne, takie jak: „Mercedesem po sukces”.

Współpraca z FM GROUP to nie tylko rozwój zawodowy, ale również osobisty. Masz możliwość prowadzenia biznesu ze swoją rodziną lub przyjaciółmi. Jako Partner nawiązujesz nowe, liczne relacje oraz umacniasz już istniejące. Z czasem możesz zacząć pomagać innym, przekazywać swoje doświadczenie i umiejętności oraz budować swoją własną strukturę, która będzie pracowała na Wasz wspólny sukces.

Niewiele polskich firm może poszczycić się globalnym zasięgiem oraz regularnym otrzymywaniem prestiżowych nagród. Poniżej przedstawiamy partnerów strategicznych oraz nagrody i wyróżnienia, które mówią same za siebie. Pełna lista na stronie głównej FM GROUP.

Nagrody i wyróżnienia

 

 

diamenty_forbesa_2013-

Diament Forbesa 2013 dla FM GROUP Polska

W rankingu brane są pod uwagę firmy, których rozwój przebiega wyjątkowo prężnie i dynamicznie. Dołączenie do grona laureatów tego prestiżowego tytułu jest potwierdzeniem mocnej rynkowej pozycji FM GROUP Polska.

 

 

 

 

 

GAZELE XI edycja

Gazela Biznesu 2011 dla FM GROUP World

Gazele Biznesu 2010 dla FM GROUP Polska i FM GROUP World

Firma FM GROUP World znalazła się w prestiżowym gronie laureatów Gazel Biznesu 2011. Wyróżnienie to jest przyznawane najdynamiczniej rozwijającym się przedsiębiorstwom z całej Polski.

 

 

odkrycie 2013 laur klienta

Laur Klienta – Odkrycie 2013 dla produktów FM GROUP FOR HOME

Laur Klienta – Odkrycie 2011 dla FM GROUP World w kategorii Kosmetyki dystrybuowane w kanale pozasklepowym

 

W czerwcu 2013 r. chemia gospodarcza FM GROUP FOR HOME została uhonorowana nagrodą Laur Klienta – Odkrycie 2013! To prestiżowe godło jest przyznawane produktom i usługom funkcjonującym na rynku od stosunkowo niedługiego czasu, ale już zdobywającym wiernych klientów.

Przyznanie Lauru Klienta marce FM GROUP FOR HOME świadczy o tym, że jest ona zauważana i doceniana przez polskich konsumentów. Głosy zbierane są podczas telefonicznego plebiscytu i głosowań internetowych, przy czym o przyznaniu godła Laur Klienta – Odkrycie Roku ostatecznie decyduje specjalna komisja redakcyjna, która ocenia innowacyjność marki lub produktu, perspektywy odbioru przez rynek oraz prognozowaną dynamikę wzrostu popularności. Organizatorem programu konsumenckiego jest „Rzecz o Biznesie” – dodatek gospodarczy dziennika „Rzeczpospolita”.

 

aurile laur klienta 2014

Laur Konsumenta 2014 – kawy funkcjonalne

Marka Aurile znalazła się na II miejscu w dziesiątej edycji ogólnopolskiego plebiscytu popularności „Laur Konsumenta 2014” w kategorii: Kawy funkcjonalne. Wyróżnienie jest tym cenniejsze, że przyznawane na podstawie głosów klientów!

Laur Konsumenta to największy program konsumencki w kraju. W ogólnopolskim sondażu wyłaniane są najpopularniejsze produkty i usługi w swoich grupach, odzwierciedlając tendencje występujące na rynku. Wyróżnienia przyznawane przez organizatora konkursu są więc tak naprawdę nagrodą polskiego konsumenta i unikalną formą rekomendacji.

 

 

 

Qltowy-Kosmetyk-2014_largeQltowy Kosmetyk 2014 dla pudru mozaikowego i bazy Wise Green z Kolekcji CC Colour & Care

Qltowy Kosmetyk 2013 dla wody perfumowanej FM 331

Qltowy Kosmetyk 2012 dla wody perfumowanej FM 329

Qltowy Kosmetyk 2011 dla cukrowego peelingu do ust

 

Kosmetyki FM GROUP MAKE UP z luksusowej, wielofunkcyjnej serii CC Colour & Care zwyciężyły w konkursie Qltowy Kosmetyk 2014! Jury doceniło nasze nowości z 2013 r. – mozaikowy puder i bazę Wise Green.

Qltowy Konkurs został zorganizowany w tym roku już po raz osiemnasty. Jego organizatorem jest branżowy „Magazyn Kosmetyki”. Ocenionych zostało ponad 500 produktów, spośród których wybrano te najlepsze w kraju. W jury zasiadali dziennikarze, wizażyści oraz kosmetolodzy.

Puder i baza CC Colour & Care FM GROUP MAKE UP należą do modnej grupy kosmetyków wielofunkcyjnych, idealnych dla nowoczesnych, zabieganych kobiet. Baza CC łączy w sobie wiele funkcji: pielęgnuje, ujednolica koloryt cery, przygotowuje skórę pod makijaż oraz przedłuża jego trwałość. Z kolei puder ma formę fantazyjnej mozaiki kolorów: zieleń neutralizuje zaczerwienienia, kolor kremowy rozświetla, a beżowy nadaje cerze piękny koloryt. Kosmetyk pielęgnuje skórę i jednocześnie ją chroni oraz zapewnia doskonałe krycie i nieskazitelny wygląd.

 

Partnerzy strategiczni

Drom_fragrancesDROM

Został założony w 1911 roku przez Bruno Storpa, pradziadka dzisiejszych partnerów zarządzających firmą. DROM zajmuje się tworzeniem zapachów dla wszelkich możliwych aplikacji oraz wielu klientów na całym świecie np.: dla Gucci, Chanel, Davidoff, Elizabeth Arden, Naomi Campbell, Kenzo, Hugo Boss, Escada, L’Oréal, Nivea, Giorgio Armani, Christian Dior. Firma posiada 80% globalnego rynku perfumeryjnego! DROM jest uznawany za jeden z 10 najlepszych światowych domów perfumeryjnych. Firma aktualnie zatrudnia 25 najlepszych kreatorów zapachów w swoich 5 centrach rozwojowych w Monachium, Paryżu, Nowym Jorku, Sao Paulo i Guangzou.

Firma wystartowała jako rodzinny biznes w Monachium 100 lat temu i jest obecnie zarządzana przez 3 pokolenie rodziny Storp. Dziś DROM jest obecny w Europie, Ameryce Północnej i Południowej, Bliskim i Dalekim Wschodzie i Australii. Firma posiada 5 centrów rozwojowych i fabryk w Niemczech, Francji, USA, Brazylii i Chinach oraz oddziały w 40 krajach.

FM Group w ciągu 6 lat stał się jednym z największych odbiorców DROM Fragrances na świecie i jego kluczowym partnerem.

 

perfandPERFAND

Firma „Perfand” powstała w 1995 r. Zajmuje się produkcją perfum, wód perfumowanych oraz wód toaletowych o szerokiej gamie zapachowej dla kobiet i mężczyzn oraz swiadczeniem usług w zakresie konfekcjonowania produktów perfumeryjnych. W oparciu o kompozycje zapachowe stworzone przez kreatorów z DROM FRAGNANCES, Perfand przygotowuje perfumy dla FM Group World. Firma mieszcząca się w podwrocławskich Psarach szybko rozbudowuje swoją infrastrukturę w związku z rosnącymi wymaganiami FM GROUP. W roku 2008 powstał nowy zakład produkcyjny o powierzchni 2.800 m² o zwiększonych możliwościach produkcyjnych, sięgających 5 milionów sztuk perfum miesięcznie. Co ważne, Perfand jest firmą rodzinną, której właścicielem jest Andrzej Trawiński, ojciec pomysłodawcy marki FM Group.

 

MERCEDES-BENZMercedes-Benz

125 lat temu wyprodukował pierwszy samochód spalinowy i do dziś pozostaje światowym liderem w produkcji aut luksusowych. Marka Mercedes-Benz jest synonimem prestiżu, niezawodności i komfortu. W styczniu 2008 roku w wyniku współpracy z Mercedes-Benz firma FM GROUP stworzyła międzynarodowy Program Motywacyjny dla Liderów „Mercedesem po sukces”. Liderzy FM GROUP, w zależności od uzyskanego poziomu, mogą sięgnąć po Mercedesy Klasy A, C, E lub S. Osoby, które uzyskały najwyższe poziomy (Diamentowe Orchidee), mogą otrzymać prowizję na zapłatę miesięcznej raty leasingowej za najbardziej luksusowe samochody Klasy S.

mercedesem po sukces

Liderzy osiągający niższe poziomy otrzymują prowizje na zapłatę rat leasingowych za Mercedesy-Benz Klasy E (Złote Orchidee) oraz Klasy C (Amarantowe Orchidee). Z kolei Perłowe Orchidee, które w Klubie Orchidei są najniżej, mogą otrzymać prowizje na leasing Mercedesa-Benz Klasy A. Klasa samochodu rośnie wraz z zaangażowaniem Lidera w rozwój struktury – im większa i lepiej zbudowana, tym lepsze auto. Liczba osób jeżdżących Mercedesami z logo FM GROUP powiększa się z miesiąca na miesiąc, a każdy ich odbiór jest wyjątkowym wydarzeniem.

 

polkomtel_plus_logoPOLKOMTEL Sp. z o. o.

Polskie przedsiębiorstwo telekomunikacyjne z siedzibą w Warszawie, operator sieci telefonii komórkowej Plus, właściciel marek Sami Swoi i 36.6 . Polkomtel S.A. trzeci rok z rzędu okazał się najbardziej rentownym operatorem. EBITDA (w rachunkowości zysk przedsiębiorstwa przed potrąceniem odsetek od zaciągniętych kredytów, podatków, deprecjacji oraz amortyzacji) w 2011 roku wyniosła ponad 2 827 mln PLN i była najwyższa spośród osiągniętych przez operatorów telefonii mobilnej.

W lutym 1996 roku otrzymał koncesję na świadczenie usług telekomunikacyjnych i zezwolenie na budowę ruchomej sieci radiokomunikacyjnej według standardu GSM w paśmie 900 MHz później rozszerzone również na GSM 1800 MHz. Komercyjne uruchomienie sieci nastąpiło 1 października 1996 roku. W 2003 roku Polkomtel jako pierwszy operator komórkowy w Polsce wystartował z usługą transmisji danych opartych na technologii EDGE. We wrześniu 2004 Polkomtel, jako pierwszy operator w Polsce, uruchomił usługi telefonii komórkowej trzeciej generacji, łącznie z UMTS 8 czerwca 2006 Polkomtel podpisał z P4 (operatorem sieci Play) umowę o tzw. roaming krajowy, dzięki której P4 świadczy swoim klientom (w ramach sieci Play) usługi, korzystając z infrastruktury sieciowej Polkomtela do czasu zbudowania własnej sieci.

W wyniku podpisania umowy o współpracy z FM Group, nastąpiło rozpoczęcie ( jesienią 2009 roku ) działalności wirtualnego operatora telefonii komórkowej FM GROUP MOBILE.

 

gls logoGLS- General Logistic Systems

Przedsiębiorstwo logistyczne z siedzibą w Amsterdamie. Działa na rynku przesyłek kurierskich w 42 krajach za pośrednictwem swoich spółek – córek oraz przedsiębiorstw partnerskich. W Polsce firma GLS zaczęła działać w 1998 roku, od tego czasu do chwili obecnej posiada 30 filii, sortownię strategiczną na całą Polskę, ponad 1200 samochodów kurierskich i 110 samochodów liniowych. Zeszłoroczny obrót finansowy zapisał się w kwocie 1,75 mld euro. Chyba nie ma na świecie osoby, która by nie otrzymała lub nie wysłała paczki przez tą właśnie firmę.

GLS zajmuje się logistyką firmy FM GROUP, świadczy niezawodne usługi przewozu paczek, usługi ekspresowe oraz dysponuje specyficznymi rozwiązaniami logistycznym, dzięki czemu każdy z klientów może liczyć na najwyższą jakość obsługi.

Strona niezależnego partnera FM GROUP Polska niebędąca oficjalną stroną firmy FM GROUP Polska, FM GROUP World ani FM GROUP Mobile.
Go to top